درب ضدسرقت – درب ورودی آپارتمان ضد سرقت

مدل های زیبا از درب ضدسرقت طرح برجسته طرح ترک

درب های ضد سرقت خصوصیات مشخصی دارند که نسبت به درب های داخلی و چوبی از امنیت و مقاومت بیشتری برخوردار است و عموما برای درب های ورودی واحد های آپارتمانی نصب می شوند. درب های ضد سرقت معمولا داخل لنگه درب از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا عملا نفوز به داخل ساختمان را غیر ممکن و یا به تاخیر بیندازد.

قفل و یراق آلات مورد استفاده در درب ضدسرقت نیز با درب های معمولی متنفاوت است بطوریکه معمولا زبانه قفل برای درب ضد سرقت از نوع گاوصندوقی بوده و معمولا دو یا سه قفل لنگه درب را به چهارچوب چفت می نماید.

لنگه درب ضد سرقت علاوه بر داشتن یک ورقه فلزی در صورت درخواست امکان نصب سنگ پشم نسوز و عایق صوتی در هر دو طرف لنگه را نیز دارای می باشد که علاوه بر عایق حرارتی عایق صوتی نیز می گردد . رویه لنگه درب معمولا از ورق MDF طرح دار ساده و یا برجسته به ضخامت 8 تا 14 میلیمتر استفاده می شود. MDF رویه درب بصورت رنگ و یا روکش PVC قابل اجرا می باشد که برای درب های ورودی ساختمان که در مجاورت نور خورشید و یا هوای آزاد قرار دارند MDF رنگ شده توصیه می گردد.

چهارچوب درب از ورق فلزی 2 میلیمتر فرم داده شده استفاده شده است و کلیه قسمت های فلزی درب توسط رنگ کوره ای رنگ آمیزی می گردد. دور تا دور لنگه درب از زوار لاستیکی جهت جلوگیری از عبور گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان تعبیه شده است. چهارچوب درب های ضد سرقت معمولا بصورت فلزی و رنگ شده تحویل داده می شود ولی در صورت درخواست امکان نصب پرواز چوبی بر روی چهارچوب نیز وجود دارد که ظاهر درب کاملا چوبی دیده می شود.

در زیر درب های ضدسرقت از بابت طرح روی لنگه درب به دسته بندی های مختلف تقسیم شده که با کلیک روی هر درب مدل های بیشتر از آن نمایش داده خواهد شد.

درب ضد سرقت آپارتمانی
درب ضد سرقت طرح برجسته
درب ورودی ضدسرقت طرح cnc
درب ضدسرقت cnc
درب ضدسرقت استاندارد
درب ضد سرقت معمولی
درب ضد سرقت ترک
درب ضدسرقت طرح سوپر برجسته
درب ضد سرقت ترکیه
درب ضدسرقت ترک
درب ضدسرقت رویه لمینت
درب ضد سرقت پانل لمینت