چهارچوب فلزی درب

انواع چهارچوب های فلزی و چوبی درب ساختمانی – قاب درب

چهارچوب های مورد استفاده برای هر نوع درب متفاوت می باشد. معمولا برای درب های ضد سرقت و درب های داخلی از فریم های فلزی با ضخامت های مختلف استفاده می شود. و همچنین عرض فریم درب باتوجه به ضخامت دیوار ساختمان کاملا متفاوت می باشد. برای درب های داخلی علاوه بر چهارچ.ب فلزی از فریم های چوبی برای زیبایی نیز استفاده می شود. معمولا برای درب های ورودی از جهارچوب فلزی استفاده می شود که مقاوم در برابر ضربه می باشد

قاب درب ضد سرقت
برشی از نمای چهارچوب درب ضد سرقت

 چهار چوب فلزی مورد استفاده برای درب های ضد سرقت از نوع فلزی به قطر 2 میلی متر با رنگ الکترو استاتیک و کاملا مقاوم در سه طرح ساده و فرانسوی و تخت با روکش MDF طراحی و تولید می گردد. این چهارچوب ها در دو قطر متفاوت ( 14 سانتی متر) برای چهارچوب درب های داخلی و ( 18 سانتی متر) برای درب های ضد سرقت تولید میگردد.

طول و عرض چهارچوب های ضد سرقت ایران درب در 3 اندازه (110-115-120) طول *220 عرض و برای چهار چوب های تخت و ضد سرقت تمام MDF فقط با اندازه 120*220 سانتی متر و برای درب های داخلی در ابعاد100*210 سانتی متر تولید می شود.

سایز درب های 1/5 در ابعاد 150*220 و چهارچوب درب های دولنگه در ابعاد 220*220 سانتی متر طراحی و تولید می گردد. ضمنا برای سفارشات خاص ابعادی به جز موارد ذکر شده بالا قابل بررسی و تولید می باشد.

فریم درب
مشخصات چهارچوب درب

1- زوار لاستیکی : بر روی تمامی چهار چوب ها به جهت جلوگیری از عبور هوا و گرد و غبار و صدا از بین چهارچوب و لنگه درب طراحی شده است.

2- بدنه چهارچوب : از ورق فلزی 2 میلی بسیار مستحکم ساخته شده و با رنگ کوره ( الکترو استاتیک) رنگ آمیزی شده است.

3- قاب زبانه : از جنس استیل و بسیار قوی به جهت نگهداری زبانه قفل بری درب های ضد سرقت و معمولی استفاده می شود .در درب های ضد سرقت در چهار نقطه تعبیه شده است.

4- ریل موقت جهت نگهداری ساختار چهارچوب در ابعاد طراحی شده برای لنگه جهت نصب دقیق چهار چوب .

5- فضای خالی برای ثابت نگه داشتن چهار چوب بر روی دیوار که بصورت معمول با آجر های دیوار قابل چفت شدن می باشد.

6- لولای درب که برای درب های ضد سرقت از چهار عدد لولا استفاده شده است و تا 90 درجه باز شدن لنگه قابل مشاهده نمی باشد.

چهارچوب درب چوبی
قاب درب چوبی

چهار چوب های تخت با روکش MDF همان چهار چوب های استداندار تولید شده که در بالا توضیح داده شده می باشد با این تفاوت که روی چهارچوب فلزی ورق های MDF کار شده است که از نمای بیرونی چهارچوب بصورت چوبی و بسیار زیبا دیده می شود. که از همان استحکام چهار چوب های فلزی نیز برخوردار می باشد.

پیمایش به بالا