قفل کتابی درب چوبی و فلزی

انواع قفل های قابل نصب داخل لنگه درب – قفل کتابی برای درب های داخلی و چوبی و درب فلزی و قفل برای درب ضد سرقت

در این صفحه انواع قفل های مناسب برای نصب داخل لنگه درب برای انواع درب های چوبی و فلزی و درب های ضد سرقت درج شده است. معمولا برای تمامی درب های ساختمانی علاوه بر دستگیره و لولا یک قفل کتابی که معمولا داخل لنگه درب جاسازی می شود نیز نصب می گردد. این قفل ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند هم از بایت عملکرد و هم از بایت کیفیت و امنیت.

قفل های کتابی مناسب برای درب های چوبی و اتاقی از متداولترین و ارزانترین قفل های موجود می باشد که بدون نیاز به سیلندر از کلید های ساده اتاقی برای قفل و باز کردن درب استفاده می شود و قابل نصب بر روی هر نوع درب با ضخامت لنگه بیشتر از 5 سانت قابل نصب و استفاده می باشد. در مقابل قفل های کتابی سیلندر خور نیز وجود دارند که هم بر روی درب های چوبی و عم درب های فلزی قابل نصب می باشد و معمولا برای درب های ورودی خانه ها و سایر اماکن استفاده می شود به جهت استفاده از کلید های دندانه دار و قابل تعویض بودن مغزی آن.

و همچنین درب های ضد سرقت معمولا از قفل های با آلیاژ مرغوب و همچنین زبانه قفل گاوصندوقی استفاده میکنند که معمولا دو ست از این قفل ها بر روی هر لنگه درب نصب می شود و در نوع پیشرفته (مولتی قفل) به زبانه هایی در بالا و پایین لنگه درب نیز متصل می شود و مرغوبترین نوع قفل درب ساختمانی می باشد.

در زیر انواع قفل های درب چوبی و فلزی موجود برای عرضه درج شده است.

لطفا بر روی تصویر قفل مورد نظر کلیک کنید تا مدل های بیشتری از قفل مورد نظر با ویژگی های متنوع نشان داده شود.

قفل درب مغزی خور
قفل درب سیلندر خور
قفل درب سرویسی
قفل مناسب برای درب سرویس
قفل درب آلومنیومی
سایر قفل های درب
نمونه قفل مناسب برای لنگه درب اتاق
قفل اتاقی برای درب چوبی
قفل مناسب درب ضدسرقت
قفل سه لول درب ضد سرقت

 

پیمایش به بالا