دستگیره درب اثرانگشتی رمزی و کارتی – چشمی دیجیتالی درب

در این نوشته انواع محصولات مرتبط با یراق آلات درب دیجیتالی و الکترونیکی مانند دستگیره اثر انگشتی و کارتی و چشمی درب دیجیتالی درج شده است.

با پیشرفت تکنولوژی دنیای دیجیتال راهکار های جدیدی نیز در صنعت ساختمان و در این مورد بخصوص برای درب های ساختمانی با هدف آسایش انسان ها پیشنهاد کرده است.

دستگیره درب اثرانگشتی، رمزی و کارتی قابل نصب بر روی انواع درب های چوبی و فلزی

دستگیره های درب از حالت سنتی خود خارج شده و تجهیزات دیجیتال به همراه کلی امکانات برای راحتی کاربر جای آن را گرفته است. دستگیره های دیجیتالی و الکترونیکی درب در انواع مختلف با عملکرد های مختلف در دسترس می باشد. برخی از دستگیره ها از طریق رمز و برخی از آنها اثر انگشت و برخی از طریق کارت های RF و همچنین کلید های دیجیتال که از سیستم RF استفاده می کند و تلفیقی از روشهای ذکر شده عمل می نمایند.

دستگیره های رمزی و اثر انگشتی برای اماکن شخصی، اداره جات، اتاق های با حساسیت بالا از بابت مسائل امنیتی و آزمایشگاه ها و اماکن نظامی و … بسیار مناسب می باشد و در مقابل دستگیره های کارتی و کلید دیجیتالی مناسب برای هتل ها و اماکن مشابه می باشد.

فناوری در صنعت ساختمان علی الخصوص درب های ساختمانی فناوری جدیدی بجای پشمی های درب سنتی معرفی کرده که شامل یک دوربین و سیستم کنترل تردد و ضبط و ارتباط بی سیم می باشد که کلی امکانات به غیر از مشاهده پشت درب برای کاربر فراهم نموده است.

لطفا برای اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع مدل های دستگیره درب الکترونیکی و دیجیتالی و انواع چشمی درب دیجیتالی

بر روی تصاویر آنها کلیک کرده و برای کسب اطلاعات بشتر با واحد فروش در ارتباط باشید.

چشمی برای درب الکترونیکی
چشمی درب دیجیتال
دستگیره درب اثر انگشتی و رمزی
دستگیره درب رمز و اثرانگشت
دستگیره درب کارتی برای هتل
دستگیره درب کارتی RF

 

پیمایش به بالا