چشمی درب دیجیتالی – تجهیزات کنترل تردد خانگی

در این صفحه مدل جدید از چشمی درب دیجیتالی و تجهیزات کنترل تردد خانگی درج شده است.

استفاده از آیفون های تصویری در دهه اخیر در بسیاری از خانه ها مرسوم شده ولی آیفون های تصویری محدودیت هایی در استفاده و عملکرد دارند که چشمی درب دیجیتالی این محدودیت ها را کاهش داده و در کنار آن امکانات بی نذیری از حفاظت و کنترل تردد به صاحبان منازل داده است.

چشمی درب دیجیتالی جدید امکان ثبت تردد و وقایع پشت درب را با حسگر های مخصوص به حرکت خود فراهم آورده و حتی مدل های جدید از چشمی درب الکترونیکی امکان ارتباط مراجعه کننده را با صاحبخانه در هر نقطه ای فراهم آورده است.

در مدل های قدیمی چشمی درب دیجیتالی مانیتور نشان دهنده روی لنگه درب سمت داخل نصب میشود و صاحبخانه حتما باید پشت درب حضور داشته باشد تا از امکانات استفاده نماید ولی چشمی درب دیجیتالی جدید علاوه بر داشتن مانیتور روی لنگه درب قابلیت ارتباط و انتقال تصویر به تعدادی نمایشگر کوچک که میتواند در آشپزخانه و نشیمن و حتی اتاق خواب باشد از طریق بی سیم وصل شود و حتی اگر قفل دیجیتالی روی درب نصب شده باشد امکان باز کردن قفل از طریق همین دستگاه از راه دور فراهم می باشد.

چشمی درب دیجیتال معمولا برای درب های ورودی واحد های آپارتمانی مناسب می باشد و از طریق یک سیم کشی ساده کلیه تجهیزات لازم روی لنگه درب نصب می شود ولی مدل هایی از چشمی الکترونیکی درب هم وجود دارد که بدون نیاز به سیم کشی تا 50 متر از محل نصب چشمی امکان برقراری ارتباط وجود دارد.

در زیر مدل های جدید از چشمی دیجیتالی درب درج شده است لطفا برای کسب ازلاعات بیشتر روی تصویر مربوطه کلیک کنید و برای نحوه تهیه محصول با واحد فروش در ارتباط باشید.

چشمی درب الکترونیکی Kivos
چشمی درب دیجیتالی Kivos
چشمی درب دیجیتالی Smart Eye
چشمی درب دیجیتالی Smart Eye