توپی و مغزی قفل درب ساختمانی – انواع سیلندر برای قفل

در این صفحه محصولات مرتبط با توپی و مغزی قفل درب ساختمانی و انواع سیلندر برای قفل درج شده است.

بیشتر قفل های درب های ورودی و ضد سرقت و همچنین درب سرویس بهداشتی از یک قطعه مکمل به نام مغزی و سیلندر داخل قفل استفاده می شود که براحتی پس از بازکردن درپوش دستگیره و پیچ مرتبط امکان تعویض آن وجود دارد. در بسیاری از مواقع نیاز است که توپی قفل درب ورودی ساختمان تعویض شود و بجای آن از سیلندر با کلید جدید استفاده شود.

در رابطه با مغزی و سیلندر های کلید خور علاوه بر زیبایی و کیفیت آلیاژ آن سیستم عملکرد داخلی آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که دزدان حرفه ای معمولا برای توپی های قفل با کلید دندانه ای از یک سنجاق و میله آهنی باریک استفاده میکنند و به قفل دسترسی پیدا می کنند ولی در سیلندر های با کیفیت مخصوصا مارک کاله ترکیه سیستمی داخلی تعبیه شده که این امکان را از سارقان سلب می کند و حتی آلیاز با کیفیت آن در مقابل فشار مقاوم می باشد. مدل تخصصی تر سیلندر نیز در بازار موجود می باشد که بدنه آن سه قسمتی می باشد که حتی در اثر اعمال فشار قطعه از آن کنده می شود و دیگر امکان شکستن قطعه بعدی وجود ندارد تا به داخل قفل دسترسی داشته باشد.

درب های ورودی معمولا از توپی و مغزی قفلی استفاده میکنند که سمت داخل آن دارای شسطی بوده و براحتی باز و بسته می شود ولی از سمت بیرون از طریق کلید مخصوص خود عمل باز و بسته کردن قفل را انجام می دهد.

در زیر چند مدل از توپی و مغزی قفل درج شده است که محصولات کاملتر را میتوانید در صفحه سیلندر و مغزی قفل درب ساختمانی مشاهده نمائید و سفارش خود را بر اساس آن لیست انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید محصولات با واحد فروش در ارتباط باشید.

مغزی برای قفل درب
ابزار و یراق و مغزی کامپیوتری درب
مغزی قفل درب ضد سرقت
سیلندر قفل درب ضد سرقت
رزت روی سیلندر قفل
روزت درپوش مغزی
مغزی شاسیدار برای قفل درب چوبی
قفل شاسی دار و سیلندر
مغزی قفل با کلید کامپیوتری
مغزی و سیلندر قفل با کلید کامپیوتری

 


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *