دستگیره درب اثر انگشتی و دستگیره کارتی درب

فروش انواع دستگیره درب اثر انگشتی و دستگیره کارتی درب – دستگیره درب رمزی سامسونگ

  دستگیره درب دیجیتال سامسونگ مدل 6120

دستگیره درب رمزی و کارتی سامسونگ

خصوصیات قفل و دستگیره رمزی و کارتی سامسونگ مدل 6120

  1. دسترسی به قفل توسط رمز و کارت مغناطیسی و در مواقع اضطراری با کلید های مکانیکی مرسوم.

  2. صفحه کلید این دستگیره بصورت دکمه ای می باشد و عدد رمزی بین 4 تا 12 عدد میتوان برای دستگیره تعریف کرد. همچنین دستگیره دیجیتالی سامسونگ به تعاد 20 عدد ظرفیت تعریف کارت مغناطیسی مرسوم (کارت بانک، کارت سوخت و تلفن و … ) می باشد و به همراه دستگاه دو عدد تک الکترونیکی که همان کار کارت مغناطیسی را انجام می دهد و براحتی بر روی دسته کلیک نصب می شود قرار دارد.

  3. دسترسی به قفل توسط ریموت و یا کلید مکانیکی

  4. مجهز به قفل کودک در سمت داخل بر روی دستگیره قفل که پس از فشار دادن قفل کودک دستگیره عمل خواهد نمود

  5. مجهز به قفل اتوماتیک که پس از بسته شدن درب بصورت اتوماتیک قفل عمل نموده و درب قفل می گردد و همچنین دارای قفل امنیتی می باشد که در صورت فعال شدن از سمت داخل دیکر هیچ کس اجازه دسترسی به قفل نخواهد داشت حتی در صورت داشتن کارت صحیح و یا رمز عبور.

  6. مجهز به سیستم ضد سرقت و ضد حریق که در صورت ضربه خورد و یا حریق به مدت یک دقیقه غیر فعال شده و آلارم دستگیره فعال می گردد.

  7. دستگیره و قفل دیجیتال سامسونگ از 4 عدد باطری قلمی استفاده کرده که اگر بصورت متوسط روزانه 10 بار از دستگیره استفاده گردد تا یک سال نیازی به تعویض باطری نخواهد داشت و حتی در صورت ضعیف بودن باطری دستگاه هشدار لازم را خواهد داد و اگر به هر نحوی باطری دستگیره تمام شد از سمت بیرون با یک باطری کتابی 9 ولت بصورت موقت برق مورد نیاز دستگیره تامین و قفل عمل خواهد کرد.

  8. این دستگیره بر روی تمامی درب های ضد سرقت، درب های چوبی و فلزی (باز شو راست یا چپ) قابل نصب می باشد


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *