دستگیره درب رمزی و کارتی سامسونگ

فروش انواع دستگیره درب رمز یو کارتی سامسونگ – انواع دستگیره درب دیجیتالی ورودی ساختمان – دستگیره درب امنیتی

دستگیره درب رمزی و کارتی سامسونگ

  دستگیره دیجیتالی رمزی و کارتی سامسونگ مدل SHS-5421

ویژگی های دستگیره دیجیتالی و الکترونیکی سامسونگ

1- دسترسی به قفل توسط کارت و رمز

2- دسترسی به قفل توسط رمز عبوری 4 تا 12 رقمی از طریق صفحه کلید لمسی

3- دسترسی به قفل به وسیله کارت RF یا برچسب که 2 عدد به همراه دستگاه عرضه می شود و هر نوع کارت RF موجود در بازار قابل تعریف می باشد و در صورت مفقودی براحتی کارت صادر شده از داخل دستگاه قابل حذف می باشد و حداکثر 20 کارت یا تگ میتوان برای دستگاه تعریف نمود.

4- دارای کد تصادفی که به منظور ردگم کنی برای شخص ناشناس در کنار شما و یا تاثیر اثر انگشت روی صفحه کلید. بدین صورت که کد رمز را پیش یا پس از کد تصادفی وارد کنید قفل عمل خواهد کرد.

5- مجهز به قفل اتوماتیک که پس از بسته شدن درب دستگیره بصورت خودکار قفل می شود و دیگر کسی ا خارج بدون مجوز نمیتواند وارد شود ولی از داخل با پایین کشیدن دستگیره یا توسط یک دکمه قفل باز می شود. این ویژگی بصورت درخواستی فعال یا غیر فعال می شود.

6- مجهز به قفل امنیتی می باشد که فقط از سمت داخل فعال می گردد و در صورت فعال بودن هیچکس اجازه دسترسی حتی در صورت داشتن رمز یا کارت داده نخواهد شد.

7- مجهز به سنسور اعلان حریق و ضد سرقت که بصورت الارم فعال می گردد.

8- منبع تغذیه 4عدد باطری قلمی می باشد که بصورت متوسط 10 بار استفاده در روز به مدت یک سال قفل عمل خواهد کرد و در صورت ضعیف بودن باطری یک هفته قبل الارم ضعیف بودن باطری نشان داده خواهد شد و حتی در صورت اتمام باطری بصورت اضطراری با استفاده از یک باطری کتابی 9 ولت از بیرون برق دستگاه تامین و اقدام به تعویض باطری خواهد شد.

9- دارای بدنه فلزی ضد رطوبت و صفحه کلید لمسی ضد خش می باشد.

10 – راست بازشو و چپ بازشو امکان سفارش وجود دارد و بر روی هر نوع دربی (چوبی و فلزی) با ضخامت بیشتر از 3 سانتی متر قابل نصب می باشد.

11- ساخت کره جنوبی و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *