قفل دیجیتالی درب

فروش انواع قفل دیجیتالی درب -قفل دیجیتال اثر انگشتی،قفل الکترونیکی کارتی،قفل دیجیتال رمزی و قفل دیجیتال کارت و اثر انگشت

قفل دیجیتالی درب

دستگیره دیجیتال رمزی سامسونگ مدل 6600

ویژگی های دستگیره رمزی و کارتی سامسونگ

دسترسی به قفل توسط کـارت، رمـز

دسترسی به قفل به وسیله رمز عبوری 4 تا 12 رقمی از طریق صفحه کلید لمسی:

دسترسی به قفل به وسیله کارت این مدل قفل قابلیت شناسایی 20 عدد کارت را دارد، نوع کارت می تواند از نوع Key Tag که در داخل قفل چهار عدد ازآن وجود دارد ویا کارت های RF card که میتواند کارت مترو و یا کارت سوخت شما هم باشد به قفل شناسایی کرد. در صورت گم کردن کارت میتوانید به راحتی و بدون احتیاح به هیچ فرد متخصص و دستگاه جانبی کارت مفقود شده را از کار بیندازید.

دستگیره این قفل همان صفحه لمسی آن میباشد که با فشار دادن آن به سمت پایین درب باز میشود

دسترسی به قفل به وسیله ریموت کنترل این مدل قفل قابلیت اضافه شدن ریموت کنترل را دارد.اگر قفل را به ریموت کنترل مجهز کنید می توان از آن به عنوان مجوز از طرف منشی مستقر در خارج از اتاق و یا فرد داخل اتاق استفاده کرد.

دارای کدهای تصادفی که قبل از وارد کردن رمز دستگاه به شما دو عدد تصادفی میدهد برای آن که رد اثر انگشت شما بر روی تمامی اعداد باشد و نتوان رمز شخصی شما را به هیچ وجه تشخیص داد.

مجهز به قفل کودک که با فعال کردن قفل کودک دیگر با پایین کشیدن دستگیر قفل باز نمیشود و باید دکمه ای که بر روی دستگیره است را فشار داد و دستگیره را پایین کشید تا درب باز شود.

مجهز به قفل اتوماتیک که بعد  از بسته شدن درب دستگاه به صورت خودکار قفل میشود و دیگر کسی از خارج بدونه مجوز نمیتواند وارد شود، ولی از داخل با پایین کشیدن دستگیره یا توسط یک دکمه درب باز میشود،درصورت تمایل میتوانید این سیستم را هر وقتی بخواهید فعال و یا غیر فعال کنید.

مجهز به قفل امنیتی که با فعال کردن این سیستم از داخل، دیگر کسی از بیرون حتی با داشتن کارت یا رمز نمیتواند قفل را باز کند.

مجهز به سیستم ضد سرقت و اعلان حریق

منع تغذیه قفل باطری قلمی چهار عدد باطری قلمی AA و بدون نیاز به سیم کشی برق میباشد اگـر در طـول روز به طور مـرتب 10 مرتبه قفل باز، بسته شود باطری به مدت یک سال برای شما کار میکند.یک هفته قبل از اتمام شدن باطری دستگـاه به شما هشدار میدهد تا باطری ها را تعویض کنید و در صورت اتمام باطری به هر دلیلی امکان اتصال یک باطری کتابی 9 ولت از بیرون برای تامین موقت نیروی دستگیره فراهم میباشد.

این قفل دارای بدنه ضد رطوبت میباشد و صفحه لمسی ضد خش می باشد

قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی و ضد سرقت بصورت چپ بازشو و راست بازشو می باشد.

ساخت کـره جنوبی و دارای استانداردهای معتبر جهانی


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *