قفل و دستگیره درب کارتی سامسونگ

فروش انواع دستگیره های دیجیتالی درب – قفل و دستگیره درب کارتی سامسونگ – دستگیره دیجیتالی درب ورودی ساختمان

قفل و دستگیره درب کارتی سامسونگ

ویژگی های دستگیره رمزی و کارتی سامسونگ مدل 6020

  1. دسترسی به قفل توسط رمز و کارت که بین 4 تا 12 عدد میتوان برای دستگیره رمز تعریف کرد و یا به تعداد 20 عدد کارت RF که شامل همه نوع کارت موجود در بازار می باشد قابل تعریف به دستگیره می باشد. (به همراه دستگیره دو عدد KEY TAG که یک وسیله الکترونیکی کوچک می باشد که میتوانید به جاسویچی خود نصب کنید و کار کارت RF را برای شما انجام خواهد داد. در صورت مفقود شدن یکی از کارتها به راحتی میتوانید شناسه کارت مفقودی را از دستگیره حذف نمائید.

  2. جنس دستگیره بسیار مقاوم از جنس کروم و مقاوم در برابر رطوبت و قسمت کارتخوان دارای نشانگر نوری می باشد.

  3. دسترسی به قفل با کلید مکانیکی و ریموت کنترل

  4. دارای کد تصادفی می باشد که قبل از استفاده از دستگیره 2 عدد بصورت تصادفی نشان داده خواهد شد که پس از فشار دادن اعداد رمز خود را وارد خواهید کرد و برای جلوگیری از سوء استفاده از رد انگشت روی دستگیره طراحی شده است.

  5. دارای قفل کودک روی دستگیره سمت داخل که در صورت فعال بودن ابتدا باید دکمه فشار داده شده بعد دستگیره به سمت پایین فشار داده شود.

  6. مجهز به قفل اتوماتیک که پس از بسته شدن درب دستگیره بصورت اتوماتیک قفل خواهد شد و کاربر بعدی که در سمت بیرون می باشد حتما باید رمز یا کارت مجاز داشته باشد.

  7. مجهز به سیستم ضد سرقت و ضد حریق می باشد که در هر دو صورت دستگیره به مدت یک دقیقه غیر فعال و آژیر خطر به صدا در خواهد آمد.

  8. این دستگیره از 4 عدد باطری قلمی استفاده می کند که بصورت متوسط 10 بار استفاده در روز به مدت یک سال نیاز به تعویض باطری نمی باشد کما اینکه یک هفته قبل از اتمام باطری دستگیره هشدار خواهد داد ولی در هر صورتی باطری دستگیره خالی شد میتوانید با یک باطری قلمی از سمت بیرون برق مورد نیاز دستگیره را تامین کرده و پس از باز نمودن درب باطری های دستگیره درب را تعویض نمائید.

پیمایش به بالا