ابزار و یراق آلات دکوراسیون و طراحی داخلی

در این صفحه انواع ابزار و یراق آلات مرتبط با محصولات دکوراسیون و طراحی داخلی و همچنین سایر یراق آلات مورد استفاده در محصولات چوبی و فلزی

در این صفحه کلیه ابزار و یراق دکوراسیون که در شرکت موجود می باشد و قابل دسته بندی در گروه های موجود نمی باشد درج شده است مانند:

انواع قلاب و آویز لباس که در طرح ها و رنگ ها و اندازه های مختلف قابل سفارش می باشد. لطفا بر روی تصویر مربوطه کلیک کنید تا مدل های بیشتری از قلاب و آویز لباس را مشاهده کنید.

و یا انواع درکوب و چشمی های سنتی و کلاسیک که بر روی درب های ورودی نصب می گردد که هم زیبایی خاصی به درب چوبی می دهد و همچنین امکان مشاهده افراد پشت درب از دریچه را فراهم می آورد.

ویا برای طراحی لوازم دکوراسیون و کمد و کابینت در برخی موارد نیاز است از لولا مخفی در این محصولات استفاده شود که نه از داخل و نه از خارج قابل مشاهده نباشد در این لیست محصولات قرار کرفته است

دریچه پست یکی دیگر از محصولات و ابزار و یراق ویژه می باشد که متناسب برای هر نوع دربی دریچه ای زیبا برای مرسولات پستی و نامه و قبض وجود دارد که در سایز های مختلف قابل سفارش می باشد.

شماره پلاک در اندازه های مختلف و در فونت های متنوع از دیگر محصولات قابل سفارش می باشد جهت نصب روی درب ورودی و یا شماره واحد داخل ساختمان و یا شماره اتاق در هتل ها و آسمانخراش ها مناسب می باشد.

ضربه گیر درب در پشت بسیاری از لنگه درب ها کاربرد دارد و ابزاری ارزان و مفید برای استفاده در طراحی داخلی می باشد.

لطفا برای اطلاعات بیشتر و مدل های بیشتر از هر محصول روی تصویر مربوطه کلیک کنید و برای نحوه سفارش و خرید با مسئول فروش در ارتباط باشید.

زنجیر و قلاب حفاظتی درب
زنجیر و قلاب ایمنی درب
قلاب برای لباس
قلاب و آویز لباس
قلاب لباس با طرح کوکانه
قلاب و آویز لباس برای بچه ها
درکوب و چشمی درب
درکوب و کوبه درب
ضربه گیر برای پشت درب
ضربه گیر درب
دریچه مناسب برای مرسولات پستی
دریچه پست درب
شماره پلاک ساختمان
شماره واحد و پلاک

 

پیمایش به بالا