دستگیره درب ورودی و قفل درب داخلی – ابزار و یراق درب

در این صفحه مدل های بیشتر از انواع دستگیره درب ورودی و قفل درب داخلی و ابزار و یراق آلات مرتبط با درب داخلی و درب ورودی درج شده است.

گروه صنعتی چوب و فلز ایران درب ارائه کننده انواع ابزار و یراق آلات مربوط به درب های ساختمانی با تنوع محصول در زمینه دستگیره درب داخلی و درب ورودی در خدمت هموطنان عزیز می باشد. دستگیره های ارائه شده توسط این شرکت از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و اهداف شرکت بر این است که کالای مرغوب به دست مشتریان برساند.

دستگیره درب یکی از اجزای مهم در طراحی داخلی و دکوراسیون می باشد و همچنین از بابت امنیت از ویژگی های مهم درب محسوب می شود. دستگیره های درب ورودی معمولا یکطرف ثابت بوده و سمت داخل به زبانه قفل متصل می باشد و همچنین امکان نصب مغزی و سیلندر روی این دستگیره ها وجود دارد. ولی برای درب های داخلی دستگیره باید از هر دو طرف عمل نماید.

از ویژگی های مهم دستگیره آلیاژ بکار رفته در دستگیره می باشد و همچنین روکشی که روی این آلیاژ به روش الکترولیز کشیده می شود از اهمیت بسزایی برخوردا می باشد چرا که در طول مدت استفاده از بابت رنگ و درخشندگی کیفیت خود را حفظ نماید.

دستگیره هایی که قسمت کلید و دستی آن یکسره باشد در اصطلاح دستگیره پلاک گفته می شود و دستگیره هایی که قسمت گیره آن با قسمت کلید جدا باشد طرح روزت گفته می شود. در زیر چند مدل از دستگیره طرح پلاک برای انتخاب مشتریان درج شده است که میتوانید برای خرید با واحد فروش در ارتباط باشید.

دستگیره پلاک دو رنگ
HD042
مدل جدید دستگیره سیلندر خور
HD044
دستگیره طلایی درب طرح پلاک
HD047
دستگیره روکش نقره ای درب چوبی
HD048

 

دستگیره و یراق درب ساده
HD041
مدل زیبا از دستگیره پلاک
HD043
دستگیره درب سیلندر خور
HD046
دستگیره پلاک طرج کلاسیک درب ورودی
HD049
نمونه دستگیره برای درب ورودی
HD050