طراحی دکوراسیون آشپزخانه

طراحى دكوراسيون آشپزخانه دريايى است كه با فرصت هاى بسيارى براى خلاقيت پرشده است.

در آشپزخانه عناصر و اجزاى بسيارى موجود است.با صرف مقدارى وقت و هزينه مى توان تغييراتى جالب و
متنوع همگام با فصلى كه در آستانه آن هستيم، داد.

سمت مهم دكوراسيون داخلى آشپزخانه را كابينت آن تشكيل مى دهد توجه به انتخاب كابينت در ابتداى مبله كردن منزل بسيار حايزاهميت است ، زيرا كابينت داراى انواع و اقسام متنوعى است و هزينه هاى متفاوتى را براى ساكنان خانه دارد.

 دکوراسیون آشپزخانه

اما به هر حال پس از مدتى شما از دكوراسيون آشپزخانه خود خسته مى شويد. بخصوص اكنون كه ابتداى فصل پاييز است، مردم ساعات بيشترى را به سبب تغيير فصل و دگرگونى آب و هوا در منزل به سرمى برند.

اما اگر بخواهيد تنوعى در آشپزخانه خود بدهيد و هزينه زيادى را متحمل نشويد مى توان تغييرى روى كابينت ها اعمال كرد، بسته به جنس كابينت خود، مى توانيد آنها را رنگ كنيد، توجه به اينكه تغيير رنگ برخى از كابينت ها به عهده كارخانه سازنده است، لازم به نظرمى رسد.

اما در هر صورت هزينه رنگ كردن كابينت بسيار كمتر از تعويض آن مى باشد. در مورد انتخاب رنگ كابينت، رنگ داخل و طبقات نيز بسيار در تغيير حال و هواى دكوراسيون آشپزخانه تأثير دارد.

انتخاب رنگ كابينت آشپزخانه با توجه به فصل پاييز و تغيير حالات و روحيات مردم در اين فصل همانطور كه راجع به ساير بخش هاى دكوراسيون منزل در يادداشت هفته پيش ذكر شد، مى توان از رنگ هاى پاييزى استفاده كرد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

رنگهاى مناسب كه در اين فصل مى توانيد آنها را به كارببريد و از لحاظ روانشناسى احساس بهترى داشته باشيد، رنگ هايى هستند كه در طبيعت و درختان پاييزى مى بينيد. از جمله اين رنگها نارنجى، طلايى، قرمز، قهوه اى، كرم، سبز زيتونى و… مى باشند. البته باتوجه به سليقه خود و در نظر داشتن رنگ كلى مبلمان آشپزخانه و منزل خود مى توانيد از طيف وسيع رنگ هاى پاييزى، رنگ مناسب را انتخاب نماييد.

ازسوى ديگر دقت در جزئيات دكوراسيون داخلى آشپزخانه، مى تواند براى تغييرى جالب و جذاب ولى بسيار كم هزينه بسيار شما را يارى رساند.بطور مثال با تعويض دستگيره هاى كابينت ها مى توان تغييرى در نماى كابينت ها و در كل در دكوراسيون آشپزخانه ايجاد كرد.

البته دستگيره اى كه انتخاب مى كنيد مى تواند از جنسهاى مختلفى مانند كريستال، فولاد آبديده، برنج و… باشد. لولاى درهاى كابينت هم در چهره آن و هم در كاربرى آن تأثير دارد.

انتخاب اجزاى كابينت در كل تأثير بسزايى در دكوراسيون آشپزخانه شما و حال و هوايى كه باتوجه به فصل مى خواهيد، مى گذارند.

اما موارد ديگرى هم براى همگام نمودن دكوراسيون آشپزخانه با فصل پاييز مى توان در نظرگرفت. به عنوان نمونه، نورپردازى روى كابينت ها و رنگ نورى كه انتخاب مى شود، بسيار در نماى آشپزخانه تأثيردارد.

باتوجه به اينكه آشپزخانه داراى عناصر و اجزاى بسيارى است، تنوعى كه مى توان در آن ايجاد كرد هم بسيار متنوع است و با كمى دقت و حوصله مى توان تغييراتى زيبا و جذاب هماهنگ با فصل زيباى پاييز در دكور آشپزخانه كه كابينت بخشى از آن است، ايجاد كرد.

پیمایش به بالا