جدیدترین سرویس خواب زیبا

جدیدترین مدل های سرویس خواب زیبا و مدرن

چند مدل سرویس خواب را در این بخش می خواهیم به تصویر بکشیم که دارای خصوصیات و ویژگی های مشترکی هستند. اگر خیلی دوست دارید که اتاق خواب مدرن خود را مدرن تر از قبل کنید حتما این مدل سرویس خواب ها را ببینید و از آنها برای انتخاب بهتر بهره ببرید.

تمامی مدل های موجود در این بخش گلچین محصولات شرکت های بزرگ تولیدی اروپایی هستند که در تولید و ارائه محصولات با کیفیت شهره هستند. در این سرویس خواب ها از کمترین میزان فلزات استفاده شده است و در بعضی از مدل ها که اصلا از فلز استفاده نشده است و تمام چوبی، پارچه ای و چرمی هستند.

تخت خواب ها از یک طراحی خیلی ساده و در عین حال فوق العاده مدرن و شیک بهره می برند و با رنگ بندی متنوعی که دارند بخوبی با هر دکوراسیونی ست میشوند. این تخت خواب ها اثبات می کنند که سادگی و مدرنیته اصلا با هم در تضاد نیستند.

مدلهایی که چهارچوب چوبی دارند پایه دار هستند و از همان سیستم سرویس خواب های قدیمی برای افزایش ارتفاع در آنها استفاده شده است ولی در مدل های پارچه ای و چرمی شرایط متفاوت است و کل بدنه سرویس خواب بصورت یک تکه و فلت روی زمین قرارمیگیرند و از پایه خبری نیست.

تنها ایرادی که به این مدل سرویس خواب های دونفره میتوان گرفت این است که بعضی از مدلها دارای طراحی و شکل فیزیکی یک تکه هستند و این مورد، جابجایی و حمل و نقل این سرویس خواب ها را کمی سخت میکند.

ما برای اتاق خواب های کوچک و نقلی این مدل سرویس خواب ها را چندان مناسب نمی دانیم ولی اگر تصمیم خود را گرفته اید و به دنبال یک سرویس خواب مدرن برای اتاق خواب مدرن خود می گردید شک نکنید این محصولات انتخاب مناسبی هستند.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از سروی خواب مدرن به آلبوم دکوراسیون اتاق خواب مراجعه
کنید

سرویس خواب شبیه رینک بوکس

سرویس خواب تاشو دیواری

تخت خواب تاشو دیواری

تخت خواب چوبی دو طبقه بچه ها

سرویس خواب های مدرن برای اتاق خواب های مدرن

مدل های جدید سرویس خواب عروس

سرویس خواب مدرن چوبی

عکس و مدل های مدرن سرویس خواب دو نفره

مدل سرویس خواب چوبی مدرن و شیک و زیبا

سرویس خواب و تخت دو طبقه برای کودکان

سرویس خواب فلزی کودکان

تخت خواب دو نفره تاشو کمدی

سرویس خواب عروس با طراحی فانتزی و زیبا

عکس و مدل های جدید سرویس خواب چوبی

انواع مدل های تخت خواب عروس و داماد

پیمایش به بالا