نکات جالب در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی

نکات جالب در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی

برخلاف تصور برخى از خانم ها، براى تغيير دكوراسيون منزل نياز به هزينه هاى سنگين و گزاف نيست. راه هاى زيادى وجود دارد كه با انجام آنها مى توانيم خانه اى زيبا و دلنشين بسازيم. فقط كافى است ذوق و سليقه مان را به كار ببريم و از وسائل ظاهراً بيهوده و دور ريختنى حداكثر استفاده را ببريم.

دکوراسیون داخلی

در اينجا به معرفى ريزه كارى هايى مى پردازيم كه مى تواند شما را
در چيدمان منزل به بهترين وجه يارى نمايد.

1. عكس هايتان را در آلبوم تلنبار نكنيد. برخى از آنها را قاب كنيد و روى ميز يا بوفه قرار دهيد. اين گونه هم خاطرات دلنشين يادآورى مى شود و هم اتاق جلوه اى زيبا پيدا مى كند.

2. اگر جاى اضافه براى گذاشتن كتابخانه ديوارى نداريد يك گوشه اتاق را از كف تا سقف قفسه بزنيد كه جايى باشد براى كتاب، CD، آباژور، گلدان و حتى اثاثيه غيرضرورى.

3. الزاماً تمامى مجسمه و اسباب زينتى را نبايد از مغازه هاى لوكس فروشى تهيه كرد. گاهى مجسمه هاى كاغذى و كاردستى هاى كودكان، زيباتر از مجسمه هاى خراطى شده آفريقايى است.

4. براى زيبا و صميمى جلوه نمودن اتاق نشيمن، مبلمان را در فاصله هاى نزديك به هم قرار دهيد. از پارچه هاى رنگى ندوخته و بلند به جاى پرده اتاق يا رومبلى استفاده نماييد.

5. براى روشنايى اتاق به جاى نصب لوسترهاى بزرگ از تعدادى لامپ هالوژن و شمع استفاده كنيد. تعدادى شمع در اشكال مختلف جمع آورى كنيد و در كنار پنجره و روى ميز و يا اُپن آشپزخانه قرار دهيد.

طراحی داخلی

6. از پارچه هاى ساده و بلااستفاده با كمك روبان و پارچه هاى رنگى مى توانيد زيباترين پرده آشپزخانه يا روميزى را تهيه كنيد.

7. اگر قصد تعويض مبلمان اتاق نشيمن را داريد از خريد مبلمان بزرگ و تيره خوددارى كنيد. مطمئناً گذاشتن يك مبل راحتى يا كاناپه با طرحى متفاوت در گوشه اتاق زيبا و شكيل تر از قرار دادن چندين دست صندلى و مبل است.

8. اشياى قديمى را دور نريزيد. با انداختن يك روميزى رنگى روى چهارپايه هاى چوبى قديمى مى توانيد بهترين ميز عسلى (ميز كنار مبل) را داشته باشيد

دکوراسیون اتاق نشیمن

n;,vhsd,k

پیمایش به بالا