سایبان لاله ای در دکوراسیون فضای باز

امروزه میتوان سایبان های لاله ای Tulip را به دلخواه افراد تغییر داد این چتر ها بصورت تکی یا گروهی به شکل هنری و برای معرفی هر برند در کنار هم چیده شوند ضمن اینکه میتوان از رنگ های گوناگون و متنوع آن هماهنگ محیط اطراف یا با چاپ دلخواه در رخداد های خصوصی و عمومی استفاده کرد. سایبان های تولیپ در دو نوع ثابت و متحرک، معطر، ضد آب و ضد خوردگی به بازار عرضه شده است.

سایبان لاله ای برای محوطه و فضای باز

این محصول از لحظ فرم بسیار نزدیک به آلاچیق چادری وارونه می‌باشد. تفاوت این دو طرح اولا قوسهای ملایمتر در سازه پارچه ای طرح لیلیوم است و دوما در کاربری آنها. استفاده از فرم آلاچیق پارچه ای طرح لیلیوم در المانهای شهری بسیار متداولتر است حال آنکه استفاده از آلاچیق چادری وارونه بیشتر از خاصیت المانی آن به عنوان یک سایبان پارچه ای متداول است. ابعاد استاندارد قابل ساخت در سازه چادری کاوشکام عبارتند از: لازم به ذکر است که ابعاد متفاوت با اندازه‌های اشاره شده در بالا که نشان دهنده قطر طرح لیلیوم مطابق با شکل است توسط واحد فنی و طراحی شرکت سازه چادری
کاوشکام به صورت اختصاصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. از دیگر ویژگیهای طرح آلاچیق پارچه ای فرم لیلیوم جمع آوری آب باران و هدایت آن به سمت ستون میانی سایبان چادری می‌باشد که این مساله سهم عمده ای در بهبود سرویس دهی این سازه‌های پارچه ای دارد.

بیشترین کاربرد این محصول را می توان در محوطه سازی ها و بوستان ها و اماکن مذهبی به عنوان بنای یادبود عنوان کرد اما با توجه به فرم دکوراتیو این سازه چادری استفاده از آن به عنوان مبلمان شهری هم متداول می باشد. از کاربردهای دیگر این سازه پارچه ای می توان به پارکینگ پارچه ای در فرم چندتایی و پیوسته آن ، سقف کافی شاپ و در ابعاد بزرگتر به عنوان سقف آمفی تئاتر ، سایبان ورودی ، سقف رستوران و غیره اشاره نمود.