طراحی زیبای فضای حیاط و ایوان منزل و حیاط خلوت

ایوان یا حیاط خلوت یا بالکن خود را با این ایده های ساده به یک استراحتگاه زیبا و آرامش بخش تبدیل کنید.

در فصل تابستان هستیم و بهترین زمان برای استفاده از سرسبزی محیط اطرافمان. شما می‌توانید ایوان یا حیاط خلوت یا بالکن خود را با این ایده های ساده به یک استراحتگاه زیبا و آرامش بخش تبدیل کنید.

1.اثاثیه را به هوای آزاد ببرید.

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس نیستید که از منظره کوهای بلند و دریای آبی لذت ببرید، می‌توانید از دکوراسیون زیبای خود لذت ببرید. در این تصویر از دکوراسیون مدیترانه‌ای با پارچه‌های رنگی استفاده شده است که بسیار شیک و راحت می‌باشد.

2.از ایوان خود لذت ببرید.

یک تخت با قابلیت حرکت و تعدادی بالش و یک تشک راحت در یک ایوان، بسیار لذت بخش خواهد بود و مکانی بسیار عالی برای مطالعه کردن می‌باشد و با وجود آویزان بودن یک فانوس زیبا می‌توان در تاریکی شبها هم از ایوان لذت برد.

3.زیبا و مدرن:

مبلمان با خطوط صاف و بی عیب و شیک در فضایی مجزا، برای پذیرایی و خوردن و آرامش داشتن بسیار عالی است. در این ایوان با قراردادن یک مرز، فضای داخل و خارج مشخص می‌شود.

4.سقفی هنرمندانه:

در سقف این ایوان از رنگهای سبز روشن و زرد استفاده شده است و برجستگی قاب مانند آن به زیبایی آن افزوده است که در کنار باغی از شکوفه های زیبا فضایی رویایی ایجاد شده است.

5.تابستانی دلپذیر:

زمانیکه هوای تابستان در یک بعد از ظهر بسیار دلپذیر می‌شود می‌توان از یک شیرینی با وعده ای از چای یخی سرد و یک گفتگوی گرم لذت برد.

6.صبحانه ای ساده:

یک میز شیرین گرد همراه با رومیزی ساده و زیبا و با دو صندلی ساده که کوسنهای زیبا روی آن قرار داده شده است، در یک حیاط خلوت زیبا می‌تواند صبحانه ای دلپذیر را به ارمغان بیاورد.

7.شام دسته جمعی:

جمع شدن دوستان برای شام در یک ایوان زیبا که دیوارهای زیبای باغ آن را در بر گرفته است و صدای دلنواز فواره زیبا که در روبروی میز قرار دارد، می تواند بسیار آرامش بخش باشد.

طراحی حیاط خانه

دکوراسیون حیاط

طراحی حیاط

تزئین حیاط خانه

گل و گیاه در حیاط

طراحی داخلی حیاط

چمن در حیاط

تزئین حیاط پشتی

آلاچیق در حیاط

چیدمان حیاط

حیاط کوچک و شیک

طراحی مدرن حیاط خانه

حیاط خلوت

پیمایش به بالا