سایبان برای پارکینگ خودرو

همزمان با اقبال و استفاده بیشتر از سازه های سبک برای پارکینگ در سالیان اخیر، تعدد شرکتهای فعال در این زمینه نیز افزایش یافته است و این امر موجب ایجاد شرایط رقابتی بین شرکتها شده است. برای شرکتهای معتبر، همواره چنین شرایطی نقطه قوتی خواهد بود تا بتوانند بیش از پیش در اثبات توانمندی های خود قدم بردارند و بدین طریق از دیگر رقبا متمایز شوند.

در حال حاظر سایبان به عنوان سازه های سبک کاربرد های جانبی متعددی دارد و به جز پارکینگ، جایگاه خنکی برای نشست های جمعی لحاظ می شود.

کاربرد سایبان ها در مواردی همچون بارانداز و انبار در کارگاه ها و کارخانه ها، سایبان درب ورودی و محوطه و راهرو ها محافظت افراد و اشیاء در برابر آفتاب، برف و باران های اسیدی و …

سازه فلزی و سایبان برای پارکینگ

سایبان های امروزی جدای از مفهوم کاربردی نوعی اثر هنری نیز هستند. پارکینگی زیبا تنها سایبانی برای خودروی شما نیست بلکه نوعی المان معماری نیز هست. سایبان های مدرن نمونه ای از طراحی سازه های جدید با استفاده از مصالح جدید است. در رابطه با متریال مورد استفاده در سازمان ها میتوان گفت پلی یوپان بهترین گزینه به دستیابی سایه ای خنک و محافظت در برابر اشعه مضر آفتاب، برف و باران و سایر عوامل فرسایشی است. در رابطه با مزایای پلی یوپان میتوان به سرعت نصب و اجرای آسان ، عایقی مناسب در برابر گرما و سرما و مقاوم در برابر پوسیدگی و خوردگی به علت داشتن ANTIUV بر اثر تابش مستقیم و مداوم خورشید ، رنگ سطح ورق های پلی یوپان به مرور زمان تغییر نخواهند کرد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم پوشش های پلی یوپان ضریب پایین انتقال دما به سطح زیر پوشش است این امر به حفظ رنگ بدنه خودرو در برابر تابش نور خورشید کمک میکند و باعث ایجاد سایه ای خنک برای افراد است.

از دیگر مزایای این کالا میتوان به تحمل بار در هنگام بارش برف و همچنین قابلیت قوص پذیری زیاد اشاره کرد که باعث ایجاد زیبایی و خلاقیت در طراحی سازه سایبان ها توسط طراحان می شود. از دیگر مزیت های پوشش پلی یوپان سبکی آن است بطوریکه وزن متر مربع ورق پوششی 3.8 کیلوگرم است و همچنین پلی یوپان دارای تنوع رنگ های مختلف می باشد.

 

منبع : مجله ساختمان