کفپوش های صنعتی پایه سیمانی و پایه رزینی

کفپوش ها خصوصا کفپوش های صنعتی در دنیای امروز، جهان صنعت و ساخت و ساز را زیر و رو کرده اند. کفپوش هایی که هزینه را برای صاحبان صنایع به حداقل رسانده اند و به نسبت دیگر کفپوش ها، کیفیت بالاتر و دوام بیشتری دارند. اما آیا هر کفپوشی برای هر محیطی مناسب است؟ آیا کفپوشی که در انبارها یا کارخانجات خودروسازی استفاده می شود، همان کفپوشی است که در پارکینگ ها و آزمایشگاه ها به کار می رود؟ خیر؛ با تخصصی شدن همه زمینه ها و رشته ها، کفپوش ها هم دنیای تازه ای پیدا کرده اند که در آن تخصص و کاربری مناسب، حرف اول را می زند. اگر صاحب صنایع هستید، اگر یک کارکشته در دنیای ساخت و ساز محسوب می شوید و اگر به حرفه ای بودن، علاقمندید، با سیستم های کفپوش صنعتی بیشتر آشنا شوید. کفپوش هایی که با کیفیت، دوام، کارایی و قیمتی مناسب، شما را در کارتان موفق تر و رسیدن به اهدافتان را عملی تر خواهند کرد. به دنیای رنگارنگ کفپوش های پایه سیمانی و رزینی خوش آمدید.

کفپوش صنعتی پایه رزینی

نیاز چیست؟

در کارخانجات صنایع بزرگ، در باراندازها که اجناس با وزن زیاد جا به جا می شوند و در تمام واحدهای صنعتی که با ماشین آلات و ترددهای سنگین و لیفتراک سر و کار داریم، اگر کفپوش مناسب استفاده نشده باشد، شکستگی و ترک خوردگی کف و به دنبال آن خرابی و تاخیر و بی کیفیتی در کار به وجود می آید. اما کافی است کفپوش صنعتی مناسب در چنین واحدهایی استفاده شود تا هم در هزینه و هم در تسهیل کار، کمک بزرگی به صاحبان صنایع کند. اما محصول متناسب با این نیاز چیست و چرا به صاحبان و سازندگانی که نام برده شدند، تقدیم شده است؟

کفپوش صنعتی پایه سیمانی

یک لایه سخت در قالب کفپوش صعنتی است که از ترکیب سنگدانه های معدنی و سیمان عیار بالا ساخته شده و به عنوان لایه آخر و به صورت ملات روی بتن تازه مسلح اجرا می شود.

به دلیل مواد ترکیبی سختش، مقاوت بالایی در برابر فشار و سایش و خمش زیاد دارد. همین میزان مقاومت، در برابر حرارت و برودت بالا، بنزین، روغن های معدنی، انواع ضد یخ، اسید و طیف وسیعی از درجه های حرارت هم وجود دارد و به همین دلیل در واحدهای سنگین صنعتی، کفپوشی سخت و مقاوم در برابر عوامل مخرب ایجاد می کند. این محصول در خود جمع نمی شود، نفوذپذیری بسیار کم دارد، غیرقابل اشتعال است، برای نظافت راحت است، لغزنده نیست، قابلیت ساب پذیری دارد و در طیف های رنگی معدنی هشت گانه در دسترس خریداران قرار می گیرد.

روی بستری از بتن تازه و بعد از گیرش اولیه و قبل از گیرش نهایی (بین سه تا چهار ساعت بعد از اجرای بتن اولیه و تا زمانی که هنوز نم دارد) اجرا می شود. البته خود این محصول بر اساس میزان تردد در واحد مربوطه، در سه ضخامت مختلف اجرا می شود. هرقدر تردد بیشتر باشد و ماشین آلات و محصولات و خودروهای سنگین تری در واحد وجود داشته باشد، ضخامت آرملات اجراشده بیشتر می شود. بیشترین ضخامت استفاده شده 2 سانتی متر (سنگین) است و سپس ضخامت های 5/1 سانتی متر (نیمه سنگین) و یک سانتی متر (سبک) قرار دارند.

با میزان توصیه شده آب مختلط می شود و با ماله سینی و ماله پروانه ای جهت دستیابی به سطح مطلوب، پرداخت می شود. شرکت آرملات فرایند آماده سازی سطوح را نیز جهت اجرای آرملات به صورت تخصصی انجام می دهد. همچنین برای اجرای آرماتور و قالب تراز بنا بر نظر مشاور طرح عمل می کند.

بسته بندی های محصول شامل کیسه های 25 کیلوگرمی است که هر بسته به صورت تقریبی برای یک متر مربع به ضخامت یک سانتی متر استفاده می شود.

کفپوش سیمانی سالن تولید   کفپوش صاف و سیقلی برای سالن تولید

کفپوش های صنعتی پایه رزینی

مشخصات کفپوش صنعتی اپوکسی آرموتاپ

پوشش یکپارچه آرموتاپ یا همان اپوکسی از محصولاتی است که در محیط هایی که نیاز به استانداردهای بهداشتی دارند، راهگشایی ممتاز و باکیفیت است. این محصول نوعی کفپوش صنعتی است که به علت عدم ایجاد گرد و خاک، پایه سیمانی ندارد بلکه با پایه رزینی، پوششی یکدست و یکپارچه و بدون درز روی سطوح ایجاد می کند. این کفپوش برای محیط هایی که باید الزامات HACCP و GMP در آنها رعایت شود و همچنین در فضاهایی که در معرض تردد سنگین صنعتی و ریزش مواد شیمیایی، اسیدی و قلیایی هستند، بسیار مناسب است. آرموتاپ، ضدگرد و غبار است، در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد، یکپارچه، قابل شست و شو و ضدآب است، به سطوح بتنی با چسبندگی بالایی می چسبد که همین امر باعث می شود دوام و عمر بالایی داشته باشد، ظاهر لوکسی دارد و ترمیمش، بسیار آسان و سریع است.

اگرچه در ظاهر درخشندگی مات یا براق این کفپوش، ظرافتی ویژه را متصور می شود اما آرموتاپ در برابر سایش، ضربه و تردد سنگین، مقاوم است. مقاومت فشاری این کفپوش در ضخامت 3 میلی متر، حدود 650 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

یکی دیگر از مزایای آرموتاپ این است که روی دیوار هم قابل اجراست و البته با بیش از هزار رنگ، پاسخگوی هر سلیقه و قابل هماهنگی با دکور و فضای داخلی هر پروژه ای است. برای ایجاد پوشش روی دیوار، از رزین اپوکسی پایه حلال استفاده می شود. آرموتاپ روی بتن قابل اجراست. هرچند برای اجرای آن باید 28 روز بعد از بتن ریزی و خشک شدن
صبر کرد.

محصول آرموتاپ شرکت آرملات در دو نوع «جز A- رزین» و در حلب های 20 کیلوگرمی و نوع «جز B- هاردنر» در گالن های 4 کیلوگرمی عرضه می شود. آرموتاپ را باید تا شش ماه بعد از تولید در دمای 5 تا 30 درجه سانتیگراد و دور از نور مستقیم خورشید، انبار و نگهداری کرد. این کفپوش یکی از بهترین کفپوش های صنعتی است که برای اجرا نیاز به متخصصین امر دارد. شرکت آرملات علاوه بر عرضه این محصول در بالاترین کیفیت موجود در بازار، نیروهایی متخصص و امکاناتی حرفه ای برای اجرای آرموتاپ در تمام پروژه های حرفه ای دارد.

کفپوش مناسب برای دارو سازی  کفپوش های بهداشتی پایه رزین برای سالن تولید بهداشتی

موارد استفاده کفپوش صنعتی اپوکسی آرموتاپ

کفپوش اپوکسی آرموتاپ در صنایع دارویی و بهداشتی و اتاق های استریل، صنایع غذایی، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها، مخازن بتنی و فلزی ذخیره آب و پسآب، مراکز تجاری، صنایع الکترونیک بیشترین کاربرد را دارا می باشد