آرام بند درب – جک آرام بند برای درب

در این قسمت انواع بازوی آرام بند درب و جک هیدرولیکی که به عنوان بازوی آرام بند درب استفاده می شود درج شده است.

در بسیاری از اماکن علی الخصوص درب های نفر رو و درب مغازه ها و سایر اماکن عمومی مانند اداره ها که کاربران استفاده از درب در طول روز زیاد است و نیازمند این است که درب همیشه بسته باشد از آرام بند درب استفاده می شود. آرام بند درب در قدرت های مختلف برای انواع درب های سبک و سنگین طراحی شده و معمولا سمت داخل ساختمان روی چهارچوب و لنگه درب نصب می شود و پس از تنظیم، لنگه درب را بطور  کامل و به آرامی می بندد.

بازوی آرام بند درب

همچنین جک های هیدرولیکی آرام بند درب بصورت استاندارد بر روی همه درب های ضد حریق باید نصب شود که پس از خروج اظطراری این بازوی آرام بند درب را بسته تا مانع خروج دود، ورود اکسیژن و توسعه حریق در ساختمان شود. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع درب های خروج اضطراری و ضد حریق کلیک کنید.

سنگینی لنگه درب معیار انتخاب انواع جک آرام بند درب می باشد و همچنین مارک های معتبر و نصب صحیح این ابزار طول عمر طولانی و کارکرد موثر آن را تضمین خواهد کرد.

در زیر انواع آرام بند درب در مارک های مختلف درج شده است و قابل سفارش می باشد. لطفا برای اطلاعات بیشتر روی تصویر آرام بند درب کلیک کنید.

بازور آرام بند درب
آرام بند درب ژاپنی
جک و بازوی آرام بند درب
آرام بند درب ترکیه
انواع آرام بند برای درب سبک و سنگین
آرام بند درب چینی

معمولا آرام بند درب اگر درست نصب شده باشد مناسب با وزن درب انتخاب شده باشد بیش از 10 سال عمر می کند و نیازی به سرویس یا تعمیر ندارد.

پیمایش به بالا