دستگیره و قفل دیجیتال برای هتل

در این صفحه محصولات دیجیتالی دستگیره و قفل دیجیتال برای هتل برای استفاده در اماکن اقامتی و خوابگاه ها درج شده است.

در بسیاری از هتل ها و اماکن اقامتی برای مسافران یا خدمات گیرندگان بجای اعطای کلید یک کارت الکترونیکی تحویل داده می شود که در مدت اقامت از این کارت برای استفاده از اتاق یا سویت خود بکار گیرد.

دستگیره درب کارتی مناسب برای هتل از دستگیره های دیجیتالی معمولی می باشد که در دووع تماسی یا غیر تماسی در بازار وجود دارد که در نوع دستگیره درب کارتی تماسی باید کارت در محل خود داخل دستگیره شود تا عملیات شناسایی انجام گیرد و در غیر تماسی با گرفتن کارت جلوی تگ دستگاه عملیات شناسایی انجام خواهد گرفت.

برای هتل ها در کنار این دستگیره یک دستگاه خواندن و نوشتن و نرم افزار مربوط به تعریف دسترسی هر اتاق به کارت RFID نیز اعطا میگردد که در پیشخوان هتل توسط اپراتور آموزش دیده این کار انجام می گیرد.

در زیر تعدادی از دستگیره های مناسب برای هتل ها و خوابگاه ها درج شده اس. ولی به منظور انتخاب مناسب ترین دستگیره برای مجموعه خود حتما با واحد فروش در ارتباط باشید.

قفل هتلی نیازی به برف و سیم کشی و کابل کشی ندارد و کاملا مستقل کار میکند که این موضوع از جمله ویژگی های مهم قفل هتلی بحساب می آید چون قفل های موجود در بازار به کابل کشی احتیاج دارند. قفل هتلی جایگزین مناسب قفل ها قدیمی و مکانیکی موجود در بازار است. قفل هتلی نصب بسیار راحتی دارد و برای نصب روی درب های خام و حتی درب هایی که قبلا روی آنها قفل نصب شده بسیار مناسب است.

در قفل هتلی استاندارد و مدرن امروزی از زبانه بسیار قوی استفاده شده که امنیت و استحکام قفل را بسیار بالا برده و قابل مقایسه با قفل های مکانیکی قدیمی نمیباشد.

قفل هتلی مصرف انرژی پایینی دارد و تنها با 4 باتری قلمی کار میکند.

از جمله مهمترین مزیت ها و ویژگی های قفل هتلی، مجهز بودن به قفل مکانیکی بمنظور استفاده در مواقع خاص و اضطراری که فرد قادر به باز کردن درب نبوده، میباشد.

قفل دیجیتالی مناسب برای هتل
دستگیره و قفل دیجیتال هتل
دستگیره و قفل دیجیتال برای هتل
قفل الکترونیکی مناسب برای هتل و خوابگاه
دستگیره درب با کلید کارت RF
دستگیره دیجیتالی مناسب برای هتل

 

پیمایش به بالا